Wednesday, April 23, 2008

今天和现在的我

今天和现在的已经少了昨天的执著。。。

不知道为什么今天的我会是另外一个人了。。。。

也许是我自己本身不想再执著了吧。。。。

不过这是件好事。。。。

至少现在的我昨天开心的多。。。。

也比昨天释放更多了。。。。

秋诗说的对,一切就顺其自然吧。。。。

从今的我会是个开朗的我了。。。。

希望我能做到。。。。

只要我将自己的角色做好就行了。。。

2 comments:

c!-!ie\/\/ s!-!i said...

Somehow we unable to predict what will happen in the next moment and even next second...so,just let thing run nature ba...no matter how,just be the way you wanna be as long as you feel happy....tomorrow is another day...

Anonymous said...

i'm soli coz i dunno how to k pp...
this d worst thing i hv...
but i hope u will b fine after this...