Friday, April 18, 2008

自私

有时我真的不明白为什么人会那么自私的。。如果你不是想要和我借东西,你会想到要我去吗?怎么人的心态都是这样的。我不能接受这样的人。。我用真心来对待你,可是你一次又一次这样对我。我不知道我可是承受多少你给我的伤害。。我觉得面对现在的你真的很辛苦。。。
我一直对我自己说也许只是一场误会。如果是一件,我真的觉得只是一场误会,可是一次又一次了。。。事实已经摆在面前了。。。。我多希望我所看到的是一场误会。。。。。真的。。。。

8 comments:

-Black Butterfly- said...

親愛的,不管發生什麽事,都還有我陪你哦~

yeyon said...

yaya..
muak..
love u

Unknown said...

wah..who is that? can tell me? we are buddy right? tell me lar

yeyon said...

not i dont wan tell u..
but i scare after later i tell u v say is me think too much...
cos i maybe maybe just a 误会。。。
i keep telling me that is just a 误会。。。
这样我会更开心的

-Black Butterfly- said...

親愛的,我也希望是我們想太多。

Anonymous said...

i'm so soli dear...
hope we can b as gud as b4....
really felt soli... i really din meant tat....

Anonymous said...

i'm so soli dear...
hope we can b as gud as b4....
really felt soli... i really din meant tat....

Anonymous said...

i'm so soli dear...
hope we can b as gud as b4....
really felt soli... i really din meant tat....